sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Torsdag

Kategori: Allmänt

Jag och Penny sitter i soffan och slappar ett tag. Ellie är på förskolan, var tufft att lämna henne idag. Hon höll min hand så hårt och ville inte släppa taget. Egentligen vill jag bara ta med henne hem igen.. Men förnuftet säger till. Hon har ju bara sina 15 timmar och då är det viktigt att vi tar dem så hon är med i gruppen. Hon har varit borta tillräckligt när hon varit sjuk.. 


Jaha, annars händer inte så mycket. Känner mig lite trött och nere. Måtte våren komma snart. Börjar kolla lite smått på jobb och studier. Vet inte hur det ska bli med det när det inte finns några dagisplatser i laholm. Egentligen vill jag ha Penny hemma tills hon blir 3 med men vi hade behövt en inkomst till. Eller ja, behöver och behöver, det hade underlättat. Men ja, förskolan har ju inga platser så det blir kanske inget med det. Söka kan man ju alltid göra sen får man se om man kan lösa det när tiden kommer. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: