sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Frost

Kategori: Allmänt

Tycker veckorna bara springer förbi. Hösten är ju nästan över och den så kallade vintern är på gång. De första julklapparna är köpta och snart får man börja pynta!

 Jag känner mig så jäkla pigg nu för tiden. Har börjat vara ute och joggat/pwat och äter mycket bättre och det märks tydligt. Alltså jag har ju fortfarande mååånga kilo kvar efter både Ellie och Penny. Jösses jag kan inte ens tänka på det. Men iaf, jag har testat många dieter och kan säga att alla funkar för stunden. När man slutar går man upp igen och oftast går man upp lite mer. Så nu har jag bestämt mig för att bannlysa alla dieter och sånt och istället försöka förändra livet lite. Tänka på vad man äter, bytt till mörkt bröd, fullkornspasta, nyckelhålsprodukter, en knäcke till maten istället för mer potatis osv. Försöka att hitta ett hållbart sätt för mig att må bra och att kanske gå ner i vikt. Och att inte vara så energilös och deppad. Att liksom äta saker som kroppen mår bra av. Sen hoppas jag att i framtiden byta ut alla mjölkprodukter och att ännu senare sluta med iaf gris och ko. Jag har faktiskt testat lite vego grejer men.. alltså jag kunde inte ens tugga det. Det mesta var s (null)

å fruktansvärt äckligt. Och då testade jag ändå sådant som vegetarianer verkligen älskar..  (null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: