sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Januari och februari

Kategori: Allmänt

Snart dax att söka in till skolor. Jag vet ju inte vad jag vill göra med mitt liv men jag söker varje år. Söker lite olika, både program och kurser men jag kommer ju aldrig in på något! Jag har bra betyg men söker in på folkhögskola-kvoten.. tror det är lite svårare att komma in på den? Finns bara ett ex. antal platser på den kvoten. Just nu gör det ju inget om jag inte kommer in, planerar att vara hemma med Penny minst 1 år till men om jag kommer in på något som verkar bra kommer jag ju att ta platsen. Det är så bra att man kan läsa mycket på distans nu! Då kan jag ha barnen hemma mer än jag kunnat om jag skulle jobbat, hoppas jag iaf. 









Kommentarer


Kommentera inlägget här: