sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Söndag

Kategori: Allmänt

Gud vad länge sedan det var jag gjorde något roligt.. Det är bara samma sak om och om igen. Vakna, frukost till ungarna, förskola, plocka undan, laga lunch, tvätta, hämta på förskolan, mellanmål, plocka undan, göra middag, plocka undan, duscha ungarna, bråka lite med ungarna sen med nicco, läggdax.. nästa dag precis likadan. Jag gillar mitt liv och så men spännande är det fan inte. Det mest spännande jag var med om idag var när jag skulle gå ut och se om tvätten var klar. Alla ni andra på fb och insta verkar ha så spännande liv.. Ni verkar inte fundera på om tvätten är klar!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: