sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Torsdag

Kategori: Allmänt

Segaste veckan. Den har gått i slow motion. Har tittat på klockan vid 10 och trott den var minst 14.. Vet inte riktigt varför. Men snart är det helg iaf! 
Penny tog 4 steg innan, wiiho. Hon kör runt med läragå vagnen mycket och snabbt går det. Ellie snackar och snackar. Ibland undrar jag om hon någonsin kan va tyst. Och det är samma frågor om och om igen. 
Mamma, var är carro? 
Mamma, var är pappa? Osv. Med alla hon känner. Efter det kommer frågan om vad alla gör. Sen konstaterar vi "carro jobbar och hennes båt är i vattnet. Hennes katt heter Ellen, hon bor i hus. Stefan med. Stefan har keps. Ellie vill åka båt. Inte idag, annan dag. 
När vi gått igenom alla börjar vi om med carro igen.. Ibland vill jag dunka huvudet i väggen. Jag tror att hon testar mig för att se om jag säger samma sak varje gång. Typ pålitningstest. 
Hon är ju för go! 


Hennes älskade hatt som nu är borta.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: