sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Jag och min r•v

Kategori: Allmänt

Alltså för faaan. Vi vet ju vilka problem jag har haft med bakningen. De senaste halvåret har jag gått på laxermedel för att inte bli hård i magen. Det ska man ju naturligtvis inte göra men nu har jag gjort det ändå. Men jag har provat allt. Motion, vatten, frön, katrinplommon, cocossmör... Allt! Inget funkar förutom laxeringsmedel. Förutom dessa jävla sår (ja sår, inte vindruvor) har jag nu fått en däng av ett hematom vid mitt stakars lilla rumphål. Alltså jag orkar inte. Vet ni hur ont det gör?! Seriösttttt kooom igen!!! 

Men annars är det bra! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: