sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Familjetillstånd

Kategori: Allmänt

Ellie är numera tvärtomEllie. Vad man än gör är fel. Hon vill ha fil, hon får fil och sen jädra får man en utskällning för att hon minsann inte ska ha fil. Typ. Hon vill duscha, tar av kläderna och startar duschen.. Nääää inte "höja" nuuu skriker hon. Och så är det just nu, allt blir fel. Min fina tjej. Min lilla polis. Hon ser efter alla. Ser till så att alla har dricka och tröja, att allt är bra med alla. Äre baaa? Frågar hon. Äre baa Penny? Hon gör mig glad varendaste dag. Ser till så att jag skrattar, får pussar och kramar varje dag. Det är värt varenda grått hårstrå på mitt huvud. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här: