sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Penny 8 månader

Kategori: Allmänt

Hur snabbt har inte 8 månader gått?! Snart har hon varit ute längre tid än vad hon var i magen. Ni vet la att det bara är ungarna som blir äldre? Vi har absolut inte blivit 8 månader äldre iaf. 
Penny är också en riktig mammagris. Jag trodde Ellie var extrem men jag vette tusan om inte Penny är mer mammig än Ellie. Hon är som en liten apa, ständigt på min höft. Jobbigt men mysigt. Hon kör redan storlek 80 i kläder, ligger före sin syrra i snabbhet med växandet. Ellie hade 80 när hon va över året. Och de goa låren börjar försvinna lite nu.. Vad ska jag ligga och gosa med sen? 
Hon sitter själv sen många månader tillbaka men vill inte krypa alls. Hon avskyr att ligga på mage och därför övar hon typ inget heller.. Men står och lutar sig mot saker och idag höll jag henne i ena handen och hon tog flera steg själv. Ellie tog sina första steg vid 10 månader, ska bli spännande att se när Penny börjar knata runt. 



Lucky Penny 💜
Find a penny, pick it up. All day long you'll have good luck! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: