sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Gisslandrama

Kategori: Allmänt

Torghallen i laholm alltså! Vilka nötter de är som jobbar i paketutlämningen! Jag har haft så mycket bekymmer med dem. Får hem avi med paket till Emma Magnusson, Emma lovisa Magnusson, Emma Mertsch, Emma Mertsch Magnusdotter osv. Alltid olika namn. Det skapar problem när jag ska hämta ut rek. Post. I mitt pass står det Emma Lovisa Magnusdotter men det gör det inte alltid på paketen. Jag har lagt till mertsch som mellannamn och jag skulle ju egentligen byta ut pass men detta är inte kirurgi för en kassörska att lista ut. Dessutom ska det räcka med rätt förbamn och efternamn enligt postnord. Därför har jag inte brytt mig om att ta nytt pass än. Gick dit för nån dag sen och lämna fram avierna med en emma mertsch magnusdotter och en emma magnusson på. Fick ut den med magnusson. Wtf?! Den andra får jag inte ta ut, hon i kassan ville inte prata om det. Jävla trams. Jag förstår att de ska göra sitt jobb inget snack om saken, men de ser ju att det är jag på bilden. Vad tror de att jag gjort? Letat upp någon i världen som heter nästan exakt samma som jag och ser ut exakt som jag, snott alla uppgifer av personen, beställt smågrejer och sedan campat utanför dens hus för att ta avierna osv. Det är befängt ju! Jag blir galen på sånt.  
Har beställt personbevis, får se om det hjälper. Så får nicco följa med och legitimera mig. Det måste ju funka! Fast man vet aldrig med torghallen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: