sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

En småfixare tack

Kategori: Allmänt

Jag skulle kunna visa er min lista över vad som ska göras hemma men jag skäms. Den är så lång och full av saker som borde ha gjorts för ett par år sedan. Varför har det inte blivit gjort? Graviditeter och småbarn gör det inte lättare att hinna/orka med. Jag älskar att hålla på med hemmet. Stora som små saker men det blir typ halvgjort för en drar i benen och den andra ska hjälpa till.. Nicco tycker inte att det är kul och han är ganska lat med faktiskt. 
Egentligen vill jag fixa uteplatsen denna våren men vi får nog inse våra begränsningar och hålla oss till staket, kitta fönster, måla nockar och fönster osv. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: