sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Ellie och Penny

Kategori: Allmänt


Ni är världens bästa ungar! Jag kan inte med ord beskriva hur jag känner för er, hur mycket jag älskar er. Orden är inte tillräckligt stora. Jag undrar så hur det blir när ni blir äldre? Vad för slags relation vi kommer att ha, hur jag kommer vara som mamma till tonåringar? Hur blir ni? Fotbollstjejer? Skubbisar? Hästar kanske? Musik? Vetenskapsnördar? Vad ni än blir spelar ingen roll. Har man ett gott hjärta och inte gör någon illa med flit är man alltid det bästa man kan vara. Det är det viktigaste man lär sig i livet. Att vara snäll. Enkelt men sant. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: