sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Det hände något

Kategori: Allmänt

Ja det hände en obehaglig sak i fredags som har fått mig riktigt ur balans.. Jag känner att jag börjar tappa det lite. Jag kan inte släppa det! Riktigt obehagliga tankar och sinnesbilder kommer upp i huvudet hela tiden under dagarna.. Det blir bara värre och värre. Jag är rädd hela tiden att det ska hända ungarna något. Vad som helst, olyckor, sjukdomar.. Idag har jag haft sån jädra huvudvärk eftersom jag spänner mig hela tiden. Har fått panik flera gånger för att de gjort nån konstig min eller något. Alltså riktig panik. Vad faaan liksom??!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: