sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

En ask center

Kategori: Allmänt

Varit i stugan, trodde på lite lugn och ro. Trodde lite fel. Jag såg dem sittandes i poolen med leksaker och jag bredvid med en kall öl och ben i högläge. Penny hade tydligen en extra växel hon la i istället! Pilla på allt och drog i allt. Jag förstår henne, upptäcker världen och alla små fina grejer mormor har men det stämde ju inte med min bild av vad vi skulle göra. Sen tyar jag inte riktigt heller, har fortfarande ganska ont i bihålorna. Ont i käken och ögonhålorna. Bihålsinflammation, vilket piss. Men som vanligt, härligt att träffas och hänga med familjen.

Nu andas jag i soffan med en ask center. Ska gå och lägga mig, så himla trött!

Hittade gamla bilder... Ellieplutt 💜

Kommentarer


Kommentera inlägget här: