sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Stänga av

Kategori: Allmänt

Jag försöker hålla mig uppdaterad av nyheter och hänga med på vad som händer i världen. Har aftonbladets notiser osv. Men det går inte längre. Allt är bara skit! Krig, mord, förädrar som har ihjäl sina små bebisar, pedofiler, olyckor... Jag vet inte, jag har satt två barn till en värld där allt och alla är farliga. Ska man uppfostra sina döttrar till att vara misstänksamma till alla? Ja tyvärr är det nästan så idag. Ska jag behöva lära min 3åring att ingen får ta på henne? Ingen får vara snäll mot henne för det kan vara "grooming"? Hur fan ser världen ut egentligen? Hur gick det såhär fel?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: