sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Söndag

Kategori: Allmänt

Penny blir snart 1 år. Lilla Penny, tänk om du är min sista bebis. Och så är du inte ens bebis längre. När du låg i magen undrade jag hur jag skulle kunna känna så mycket kärlek som jag redan gjorde för din storasyster för en liten till. Och så fick jag dubbelt med kärlek, så fort jag såg dig och du lades på mitt bröst. Min lilla tvåa. Jag älskar dig, jag älskar dig min pluttfia. Jag älskar att se dig växa, älskar att se dig skratta, le och lära dig nya saker. Du är så olik din syster på många sätt vilket är fantastiskt att se. Ni är samma men olika. Det bästa jag har gjort i mitt liv är att ge er varandra. Det vet jag säkert!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: