sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Papper

Kategori: Allmänt

Idag för två år sedan gifte vi oss på Ellies namnfest. Jag gillar tanken på att vi är gifta. Jag vet inte riktigt varför, självklart älskar jag Nicco men det kan man göra fast man inte är gift. Egentligen spelar det ju ingen roll om man är gift eller inte, samma kärlek och samma bekymmer. Jag bara gillar det helt enkelt. Jag tror verkligen att vi kommer att leva ihop resten av våra liv. Just nu lever vi bara i "småbarnstiden" och har knappt tid för varandra, men vår tid kommer igen. Vi är överrens om att detta är barnens tid och sätter oss åt sidan för deras skull. Vi klarar oss. Även om jag saknar oss, att hänga bara vi två, hitta på saker osv. Så är det viktigare för mig att vara med dem. De kommer alltid att vara viktigare. Vi har nog inte varit själva på 2 år tror jag.. Jösses åren bara tickar iväg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: