sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Och sen då

Kategori: Allmänt

Jag har ju tänkt vara hemma med Penny tills hon blir 2. Det blir tills nästa sommar. Ellie skulle då va på föris 15/h vecka. Jag tror det räcker för ganska små barn. Men så har jag hittat en utbildning jag vill gå. Den börjar till hösten. Jag skulle ju kunna vänta och söka till nästa höst men tänk om jag kommer in nu? Är det inte dumt att vänta med att söka? Jag vill ju egentligen inte att Penny ska gå på dagis till hösten och jag vill inte att de ska gå heltid på dagis heller. Men om man pluggar 100% kan man nog inte ha dem hemma. Jag har ju inte riktigt köpt det där påståendet med att det är bra med dagis 8h/dag.. Usch jag vet inte! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: