sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Hallå

Kategori: Allmänt

Jaha, hur har ni det?! Ni är inte så många som läser, men jag blir lika förvånad varje gång jag ser sidvisningarna. Ni är ju ändå mellan 15-20 pers om dagen! Jag undrar vilka ni är! Ja mamma, pappa och carro vet jag kollar ibland men annars har jag ingen aning. Ibland vill jag bara spy ur mig om mitt innersta och skriva hur irriterad eller förbannad jag är på nicco eller ungarna eller whatever men det går inte.. Fast jag skulle vilja! Ofta hamnar de inläggen i utkast och publiseras aldrig. Jag vet inte, jag skriver ju här för att kunna gå tillbaka och läsa om hur vi hade det. Hur det var när barnen var små. Tanken är att det skrivs ut och blir som en bok till barnen när de är stora. Visst skriver jag en del annat också men det kanske inte är så kul för dem att läsa om mamma och pappas bråk eller renovering.. Får klippa och klistra lite kanske. Jag vet inte på ett sätt vill jag ha med allt det dåliga med. Det är ju liksom livet tillsammans med allt det bra och roliga. Som när jag skriver om jobbiga dagar, de vill jag också minnas. Jag vill minnas allt med er! Varje skrik, varje tår, varje skratt och bus. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: