sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Fredag

Kategori: Allmänt

Jag har åkt på en till jädra förkyldning. Eller nu börjar jag friskna till efter en till förkyldning rättare sagt. Vem är det som ger mig alla dessa sjukor?! Barnen har klarat sig iaf och det är ju skönt. Innan hade jag världens bästa immunförsvar, vet inte vad som har hänt. 
Jag har börjat fixa i ungarnas rum nu äntligen. Penny har en garderob och jag har ställt in hennes säng på hennes rum och mekat lite med den så det blev en soffa ist. Hon sover ju ändå inte i den.. Ny lampa till loppan och imorgon ska jag fixa hennes sovvalkov (fan skriver man så? Orkar inte googla). Nya mattor ska in och nya gardiner upp, tavellister ska bli bokställ och Ellies garderob ska fixas till. Det är så jäkla kul att hålla på, synd bara att man inte kan klona sig själv! 











Den morgonfrillan.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: