sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Sonny angel

Kategori: Allmänt

För ett tag sedan råkade jag se en söt liten filur på nätet. De är små änglar som ger lycka och skyddar ägaren. Tänkte att de måste ju tjejerna ha så jag klickade hem några stycken. När jag öppnade packet blev både töserna och jag lite förälskade. Så jädra söta!


Sen hörde jag att det är samlardockor och att de finns i olika serier. Omg! De har olika teman då som typ blommor, djur, jultema, kakor osv. Och så finns det speciella dockor som egentligen inte finns officiellt. Man köper dem i kartong utan att veta vilken man får i en serie, men de finns öppnade att köpa med. Bara det att då kan man ju inte få de där speciella dockorna.. Ja det finns massa mög med dessa dockor iaf. Och jag är hooked! Inte visste jag att jag skulle börja samla på dockor vid 29-årsålder.. De är inte jättebilliga precis så jag måste hejda mig lite men en serie är påväg hem till mig! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: