sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Snart helg igen

Kategori: Allmänt

Nu längtar vi allt till våren och sommaren. Jag är så trött på att vara inomhus. Det har ju fan regnat sen september nu, med inslag av snöiga dagar och blåst. Jag vill börja röjja i trädgården och plantera blommor! Vi har lite planer till våren, det måste upp ett ordentligt staket. Det ska vi bara göra! Sen vet jag inte hur vi ska göra med uteplatsen. Antingen får den stå kvar ett år till eller så river vi allt och börjar om eller så river vi lite och öppnar upp ner mot trädgården (så man kan se ungarna från uteplatsen). Vi vet inte riktigt. Det behövs antingen göras vid eller göras om, trät är murket och dant. Och att göra vid något som man vill och ska göra om är waste of time. Jag skulle vilja ha en del med tak och en del utan, fin natursen och massor av växter! Jag tror inte jag vill ha trall, gillar mer stenplattor. Sen tror jag att jag ska ta mina sparpengar och köpa en lekstuga till ungarna.. Satans dyra de där lekstugorna. Men ska vi köpa en vill jag köpa en fin som de kan va i även när de blir lite äldre. 






Jävla sötunge! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: