sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Jag älskar dig

Kategori: Allmänt

Jag älskar hur du flyger upp ur sängen på morgonen och säger - Hej mamma. Jag älskar att du sniffar in dig i hela Pennys huvud och kropp när du precis vaknat. Jag älskar när du bjuder bort det sista på kakan du tycker så mycket om. Jag älskar hur du alltid ligger och pillar på din filt innan du somnar. Jag älskar glädjen i dina ögon när vi ses igen efter att ha varit ifrån varandra en stund. Jag älskar att du ställer dig bakom mig när du blir lite rädd. Jag älskar att du pussar din lillasyster och skyddar henne från andra du inte känner eller litar på. Jag älskar att du säger att vi är samma. Ellie och Penny är samma. Mamma och pappa och Penny och Ellie är samma, det älskar jag kanske allra mest.  

















Kommentarer


Kommentera inlägget här: