sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Imorgon

Kategori: Allmänt

Imon smiter jag till Göteborg en natt. Försökte förklara för poppan loppan att mamma skulle åka iväg men att jag kommer hem igen sen. Hon viskade att mamma ska stanna himma. (Skåning). Sen packa hon upp och gömde mina kläder jag hade packat ner! Söta unge. 
Jag ska alltså iväg för första gången utan barn! Förstår ni hur stort det är? Jag har lite ågren. Men jag ska äta i lugn och ro. Gå på toaletten ifred. Äta godis i sängen innan jag somnar. Ligga och bre ut mig i sängen. Jag ska dricka sprit och röka cigaretter. Och jag ska andas. Och sakna dem så jag spricker! Kan hända att jag gråter en skvätt på kudden men det är okay. För jag behöver komma iväg! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: