sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Fredag

Kategori: Allmänt

Jag har lagt i min extraväxel. Verkstaden städas, träd kapas och tvättstugan är snart skinande ren med en ny tvättmaskin med! Alla lådor och gömmor städas och sorteras, inget kommer undan! Jag älskar det. Orken och tiden börjar komma mer och mer iom att Penny blir större. Hon vaknar inte lika mycket på nätterna vilket betyder att jag får mycket mer sammanhängande sömn. Ett tag var det brutalt med bara ett par timmar sömn sen vakna hon och så fortsatte det tills morgonen. Men som jag minns det med loppan vände det också runt 1 år. Så det är skönt! Usch det är hemskt, fattar egentligen inte att man tar sig igenom det varenda natt i typ 1 år per barn. Och för vissa är det ännu längre.. Hujedamig. Klapp på axeln för att jag inte tappat mitt förstånd än. (Vad jag vet). Ellie sover som en stock varje natt, skulle nog kunna dra igång en motorcykel utan att hon vakna.. Nu ska jag med krypa ner mellan mina tjejer, nattis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: