sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Olika stadier

Kategori: Allmänt

När man inte får sova ordentligt på ett tag så blir man ett monster. Den första tiden är okay, man är lite trött men det funkar. Man lever på hoppet om att man ska få sova nästa natt. Efter ytterligare nån natt utan ordentlig sömn blir man deppig och ledsen. Känslig och ganska ordentligt trött. Man börjar fantisera om att man ligger i tvättstugan och sover eller cyklar iväg någonstans och lägger sig under ett träd och sover.. Jag funderade mycket på att lägga mig på vinden under denna period. Nu är jag förbannat trött och arg. För det är nästa steg. Ilska. Förbannad över allt. Förbannad på allt. Vill bara vara ifred och sova. Imorse när Penny vakna blev jag irriterad och försökte få henne att somna om, efter ett tag såg jag att Ellie var vaken och då började jag lipa! Att få Penny att somna om kan gå men det går inte med Ellie.. Sen dess har jag varit arg. Dessa förbannade tänder alltså. Penny sover inte mycket, bara gnäller och rullar runt i sängen.. Nu har jag inte sovit på en vecka mer än ett par timmar i stöten. Låt det ge med sig snart! 



Kolla gosehanden ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: