sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Things about me, myself and I.

Kategori: Allmänt

• Jag älskar kläder men jag tycker inte att jag klär mig snyggt. Kläder sitter liksom inte bra på mig! Jag har konstig kroppsform och har lite för många extrakilon. 
• Tycker att höga klackar är apsnyggt men är för bekväm för att gå i det. 
• Tänker ofta på döden
• Har lite bacillskräck 
• Undrar vad alla i min familj är när jag hör ambulansen
• Förlåter lätt men glömmer aldrig
• Vill alltid ha rätt
• Är galen i julen och allt som hör till
• Älskar tv-serier och film
• Tar lätt åt mig
• Tycker att det värsta som finns är att göra någon illa 
• Tycker att mitt största misstag i livet är att jag inte tagit körkort
• Vill gärna ha större umgängeskrets men när jag träffar nya människor tycker jag att de flesta är konstiga? (Kan va jag som är konstig)
• Vill utbilda mig till psykolog
• Kul med tanke på förra punkten, det som skrämmer mig mest i livet är sinnessjuka människor. 
• Har inga som helst problem med att vara själv
• Tycker att det är jobbigt att be om hjälp
• Tycker att det är kul att städa
• Vill nog ha 4 barn. 2 nu och 2 lite senare
• Hatar vältränade killar
• Har alltid beslutsångest 
• Tycker att det är kul att handla, även mat
• Sover bättre än någonsin med två barn i sängen
• Älskar gamla, antika saker 
• Extrem nattmänniska. Älskade att jobba natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här: