sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Läget är inte under kontroll

Kategori: Allmänt

Puh! Nu andas jag ut efter en lååång dag. Ellie har varit på ett jäkla humör och Penny har inte velat ligga själv på hela dagen och kvällen. Ellie har ont i munnen och Penny ont i magen. Jag har ont i öronen.. Är det inte den ena är det den andra och oftast är det båda två som skriker. Jag älskar er något vansinnigt och in i norden men jösses vad ni kan testa mitt tålamod. Jag verkligen avskyr vad som har hänt med min och loppans relation. Vi hade det så lätt innan (om man jämför med nu). Men jag tänker inte ge med mig när hon vill ha något eller vill göra något som hon inte får och det är då hon blir helt galen. Jag hoppas att det ger utdelning sen när hon blir större så det blir värt alla tårar och skrik.. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: