sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Dagen

Kategori: Allmänt

Ellie har kindtänder på gång och det märks och hörs kan jag säga. Jag blir helt jäkla galen på hennes gnäll från morgon till kväll. Jag fattar att hon har ont men jag kan inte hjälpa det! Det är så jobbigt att höra det heeela tiden. 

Till något roligare! Köket är beställt! Wiihoo! Kommer om 3 veckor så nu ska vi bara haffa en snickare. Vi hoppas på att vara klara till min födelsedag i november och der borde gå. Så jäkla förbannat kul! 


Andra besöket på ikea för pennsan igår


Vilket mimspel! 


Ute och leker



Kommentarer


Kommentera inlägget här: