sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Panik

Kategori: Allmänt

Igår innan vi skulle gå och lägga oss satt jag och ellan i soffan. Hon lekte med två enkronor och på nån tusendels sekund hade hon stoppat den i munnen när jag inte såg. Hon satte sig i sittern som lutar lite bakåt och börjar hulka. Mitt hjärta hoppade och jag förstod direkt att det var kronan. Jag vände henne upp och dunkade henne i ryggen men hon bara väste så den satt ju fast i halsen! Upp och ner på ungen och dunka utav helvete igen.. Sen vände jag henne rätt för att höra om hon fortfarande väste och då hör jag tydligt att hon sväljer den.. Började andas normalt och ville leka direkt. Ringde 1177 och de sa att vi skulle åka in med henne. Kirurgen sa att det antagligen var lugnt och att den nog kommer ut. Ska hålla koll på bajsblöjorna, kuuul. Fy fan vad rädd jag blev.. Och som tårarna forsade ner när jag konstaterat att hon andades normalt. Man är inte så tuff när det händer något sådant! 



Vad i hela världen skulle jag göra utan dig älskade lilla loppan!? 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: