sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Baka

Kategori: Allmänt


Jag har alltså inte kunnat baka ordentligt på några dagar. Från och till sen Penny föddes har det varit krångligt med bakningen kan man säga. Men alltså de senaste dagarna har varit en bakkatastrof. Det gör så satans ont när jag försöker baka så jag håller mig ifrån det. Alla som fött barn vet att det är vanligt att det kan bli svårt med bakningen och man kan få alla möjliga problem med baket. Jag har försökt med lite olika saker som ska underlätta bakningen men njaaa. Och eftersom jag inte bakar ordentligt så blir det bara värre och värre när jag väl ska baka.. Man skulle kunna säga att jag har fått en spricka i baket. 
Förstår du ingenting eller tror du att jag tar bakning väldigt seriöst? Ersätt ordet baka med bajsa. Aj som fan. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: