sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Näst sista

Kategori: Allmänt

Var hos barnmorskan idag för näst sista gången. Allt var bra med lillasyster men mitt järnvärde har gått ner igen och det var tydligen inte bra såhär i slutet av graviditeten. Så mer järn för mig alltså. De där tabletterna är värdelösa, antingen kan man inte gå på toa alls eller så får man gå 10 ggr på en dag. Men så får det vara då. Lättblodad var jag också idag när sköterskan stack mig. Blodet rann på golv, ellie och mig och det gick knappt få stopp på det. Men hjärtljud och mått var bra och förlossningsbrevet skrivet. Minns det som mycket mer invecklat med ellan det där brevet. Denna gången var det bara om jag ville ha smärtlindring och om jag ville stanna på bb länge. Så nu ska la bara bb-väskan packas och sen är vi redo för dig lillan! Och jag kommer antagligen inte att fatta att vi ska få ett till barn före du är här hos oss. Jag längtar efter dig! Längtar efter att få lära känna dig och dina egenheter ❤️


Fina sängkläder till lillasyster från moster.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: