sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Min lilla sjukling

Kategori: Allmänt


Ellan vaknade imorse och var kokhet. Morgongröten som hon annars hivar i sig blev mest petad i. (Hon älskar verkligen havregrynsgröt med äpplemos och mjölk). Sen satt hon bara i soffan i två timmar utan att röra sig med täcke och filtar. Det är inte likt denna tös! Middag ville hon inte heller ha så det blev vindruvor och en isglass till middag idag. Vi gick upp och la oss i sängen och hon somna som en stock och sov 3 timmar. Jag är inte heller pigg men min man fyller år imorgon och har beställt smörgåstårta så jag har stått i köket hela kvällen så nu är jag heeelt slut. 

Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: