sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Helgen

Kategori: Allmänt

Full rulle hela helgen. I fredags var vi på grillegille och så var det bröllop igår. Ellie var hos mormor och morfar inatt och det hade gått fint att sova borta. Värre för hennes mamma som längta ihjäl sig efter henne! Nicco väckte mig innan han stack till jobbet vid 06,30 imorse. Jag låg och blunda men sen tänkte jag, jag måste ju ta tillfället i akt när jag är ensam. Så jag gick upp och hämtade en kopp kaffe och en skål med riktigt sockriga flingor (sånt som barn inte ska se när man äter) och sen kröp jag ner i sängen igen. Kollade lite tv-serier och faktiskt njöt av att bara ha mig själv att ta hänsyn till! Sen somnade jag om och sov till 11. Skulle precis gå ut och måla lite stolar när mamma och pappa kom med loppan. Älskade unge, vad skulle livet vara utan dig!! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: