sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

7 dagar

Kategori: Allmänt

7 dagar kvar till bf. Inte för att jag tror att hon kommer då men alltid kul att räkna ner ju. Börjar känna ett tryck neråt emellanåt nu, men inga ordentliga förvärkar. Imorgon ska jag till bm och jag hoppas att det blir mitt sista besök där och inte behöver gå om nån vecka igen. Ellie kom på 40+4, alltså 4 dagar över tiden i v. 41. Vilket även statistiskt sett är den allra vanligaste dagen att föda på. Och på onsdag går vi in i vecka 40. Så snart kommer hon iaf. 

Idag har vi varit på förskolan och kollat läget och det verkade bra så vi ställde oss i kö direkt. Sen får vi se när vi får plats. Ellie ville inte gå hem och det var var ju skönt att se. Hon sprang runt och sket fullständigt i var mamma och pappa var. Härligt att se att hon är trygg i sig själv fast hon är så liten. Hon var påväg att sätta sig tillrätta och käka av någon annans tallrik när de andra barnen åt middag. Min goa tjej! 


Älskar vatten! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: