sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Tattootime

Kategori: Allmänt

Nu är det snart dax att inprinta barnens namn på mig! Har inte riktigt bestämt mig för hur och var men deras födelsetider hamnar nog på fingrarna (tycker det är så snyggt med tatueringar på fingrar och händer). Och namnen kommer kanske bli som ett armband med olika berlocker på handleden. Det blir inget stort och maffigt utan har sagt till tatueraren att det ska vara nätt och feminint. 
Egentligen borde jag göra klart min arm först men jag får ta det sen när barnen är lite större och nicco kan ha dem så jag kan åka till skåne och få den gjord. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: