sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Husarrest

Kategori: Allmänt

Nu har jag officiellt varit hemma i 9 dagar! Alltså jag har inte varit utanför tomtgränsen på 9 dagar.. Börjar tappa det lite. Vi var ute med ungarna i början av förra veckan och efter det blev jag kass och jag insåg samtidigt att jag nog behövde landa lite och vila upp mig ordentligt, både psykiskt och fysiskt. Men idag tänkte jag försöka gå till syrran en sväng iaf med Penny. Jag kan ju inte lämna henne hemma, även om det nog hade varit lägligt med en liten paus för mig. Den senaste veckan har varit kaosartad! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: