sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Elsa och Anna

Kategori: Allmänt

Ellie springer runt och säger Elsa och Anna hela dagarna. Undrar hur många gånger vi har sett Frost nu?! Jag går runt och sjunger låtarna från filmen och nicco skrattar åt skämten från filmen varje gång de visas.. Frostfeber! Man förstår ju att den har blivit poppis när ens 2 åring blir beroende. 
Imorgon fyller Ellie 2 år. Herregud vad har dessa 2 åren tagit vägen? Och jag har redan hunnit med ett barn till, graviditet och förlossning. 
Jag älskar dig något så in i min fina tös! Du får mig att skratta även när det är som jobbigast! 


Ca ett år sedan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: