sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Ängelholm

Kategori: Allmänt

Lång dag i Ängelholms hembygdspark idag. Tittat på massa djur, lekt och åkt minitåg genom staden. Sen avslutade vi dagen i trädgården med en massa bad i poolen. Lilla loppan har haft det kämpigt med värmen idag. Röd som en tomat i ansiktet. Vet inte riktigt vad som hände? Tunna kläder, massor av solkräm och solhatt. Det var typ som att hennes kropp blev chockad av att det blev varmt idag.. 









Inget är på g som läget är nu. Igår när jag gick och la mig fick jag panik. Tänk om jag vaknar inatt och det startar?! Hujedamig! Just nu känner jag bara att det inte gör något om det går 1 vecka till.. Just därför kommer hon la snart. Den där pendlingen mellan "kom igen nu" och "nej inte riktigt än" sker ca 10 ggr per dag. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: