sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

3 dagar

Kategori: Allmänt

Fan kanske jag går över tiden ändå. Inga förfärkar ens! Idag har jag iaf tvättat lillasysters kläder och filtar så det hänger på tork nu. Förlossningsväskan är påbörjad, ska ner lite toalettartiklar och kläder till syster bara. Sen ska det proppas på med godis och dricka innan vi åker. Hade inget gott med sist och det saknade jag eftersom jag inte kunde äta mat alls. Och lite godis och kex är bättre än inget känner jag. 

Imorgon åker vi kanske till mamma och pappa i stugan. Vill bara inte åka hemifrån och lämna ett kaos och ha massor av saker "kvar" att göra hemma ifall hon vill komma ut när vi är där. 


Dagens middagslur! Sover dåligt i värmen.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: