sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Jag känner dig!

Kategori: Allmänt

Nu så känner jag av den lilla donnan i magen. Mest när jag ligger och sitter still. Det är en skön betryggande känsla de där buffarna och sparkarna. Halva gravidtieten är nu gjord. Tänk att vi ska få ett barn till att hålla kär. Vilken lycka! Detta är nog sista gången jag är gravid så man får ju passa på att njuta av magen och sparkarna. Kan kanske, långt borta kanske tänka mig en trea när denna lilla är 3,4 kanske isf. Tror många tänker så och sen blir det inget eftersom man gått så långt ifrån spädbarn och blöjor då. Men man vet ju aldrig! 

 


Idag var vi ute och kände solens strålar. Vad vi längtar efter våren! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: