sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Inte riktigt på g ännu

Kategori: Allmänt

Jag är inte riktigt pigg än! Känner mig fortfarande matt och dåsig. Har städat toa och handtag och sånt ordentligt idag. Har städat det efter varje besök innan också men läste igår att vanligt rengöringsmedel inte biter på magsjukebaciller. Så det blev klorin, tydligen bara det som tar de jäklarna! Jag är nästan expert på magsjuka nu. Nicco är nog trött på min besatthet men eftersom jag var så dålig får jag panik av att tänka på att bli smittad igen.. Inte ens handsprit dödar skiten helt?! Vem visste det? Sen vet man ju aldrig hur mycket som stämmer egentligen. Vissa tvättar allt i 90 grader och klorinar hela huset och får ändå smittan direkt igen medens andra städar som vanligt och tvättar som vanligt och får inte tillbaka det. Nä fy fan den skiten vill jag aldrig mer ha! 

  
Något helt annat.. 
En helt färsk loppa! Här är hon ett par timmar gammal. Jag hade äntligen fått min efterlängtade dusch på förlossningen. Vilka tider! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: