sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

50 shades of grey

Kategori: Allmänt

Eftersom jag läst böckerna så ville jag se filmen också. Filmen var okay bra. Skådespeleriet var inte det bästa. Det fanns stunder då jag bara himlade med ögonen inne på bion.. Jamie Dornan (mr. Grey) har spelat seriemördare i The Fall (brittisk miniserie) och där var han bra, men jag tycker han saknar den pondus och karisma har har i böckerna. Dakota Johnson (Ana) gör inte heller en lysande insats. Jag vet inte om det beror på att jag läst böckerna innan, men de får nog ingen oscar för sina roller.. Det hade kunnat bli så jäkla bra men det slutade med okay. Personligen hade jag gärna sett Jax Teller som Mr. Grey. Aka Charlie Hunnan som enligt pressen var påtänkt från början. Vem som skulle spela Ana är svårare, Sophia Bush kanske? 







Kommentarer


Kommentera inlägget här: