sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Verkstad och vind

Kategori: Allmänt

Jag och pappa har lagt ner några timmar på att slänga, sortera och rymma upp vår verkstad och vinden. Alltså det var mycket som åkte till tippen. Det är en skön känsla att slänga saker man inte behöver eller vill ha. Lättnad! Jag tror pappa får många klappar av tomten iår, han har varit jättesnäll! 
Ikväll var jag, pappa och carro och åt i Båstad på en lite finare restaurang. Jag tog lamm, det var inte ett smart val. Tänkte att jag ville testa ett bra lamm.. De andras mat var mycket bättre. Men jag tog dessert minsann! För ni vet väl att det är desserten som är det viktiga?! Den var god! 
Jag ser knappt vad jagskriver, min display är ganska sprucken efter att jag missade fönsterkarmen när jag skulle lägga den ifrån mig.. Jaja, ny 6s är påväg hem till mig! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: