sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Snö som kom och försvann

Kategori: Allmänt

Tomtarna har officiellt lämnat sina platser och åkt ner i kartonger igen. Mitt vemod är på ingång, som alltid! Vissa får höstdepp och jag får "julen är slut depp". Varför vet jag inte, tidens gång är något onödig att fundera över.. 
Snart ett nytt år. Ett år jag inte ska vara preggers! Jag ska sluta amma, dvs få tillbaka min kropp som bara min. Penny kommer att lära sig gå och säga det magiska ordet - mamma. Ellie kommer att kunna säga långa meningar och växa till en liten 3 åring! Hon kommer börja på föris och få en del i hennes liv som är hennes, utan mamma och pappa. Det känns bra! Och det betyder ju även att jag kommer få se henne lussa till nästa jul! Det längtar jag efter! 
Det blir ett bra år, 2016. Vi ska skåla in året här hemma med vänner och jag ska lova att vara positiv 2016. 



Precis innan nysen! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: