sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Jävla piss

Kategori: Allmänt

Alltså de senaste månaderna har inte direkt varit lugna och rofyllda. Först kom Penny och loppan blev bananas och kom i trotsåldern. Jag blev jättesjuk med inflammation i båda brösten, hög feber och orörlig. Sen fick jag problem med bakingen (läs tidigare inlägg). Vi började renovera och var utan kök i typ 3,4 veckor och allt var kaos. Sen blev vi sjuka alla 4a.. Jag skriker och gråter när jag går på toa igen. Sen har vi nån veckas lugn för att sen bli sjuka igen! Nicco jobbar typ konstant även fast han ska vara kompledig eller föräldraledig. Och då menar jag att han jobbar från morgon till barnen ska nattas. Vilket betyder att jag har barnen konstant utan att ens få en liten paus. Och tro mig det behöver man. Sen får vi en skön jul och det var ju fantastiskt! Men sen går kylen sönder.. Och penny blir jättedålig med hög feber och kräver konstant närhet om man inte vill se sitt barn skrika och gråta.. Jag håller på att bli sjuk, få mens och nicco jobbar hela jävla tiden. Och så säger ikea att de inte lagar kylen förrens den 5 jan!! Och så ska man ha middagsbjudning på nyår.. Nu gör det även förbannat ont att gå på toa igen.. Kan eländet ta slut någon jävla gång?! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: