sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Torsdag

Kategori: Allmänt

Idag har vi varit på banken och fått klartecken på lån till köket! Det ska bli så jäkla kul! Först va jag inne på ikeas svarta kök med vitrinskåpsluckor, det är så jäkla snyggt. Men jag tror det passar bäst med samma svarta kök fast i vitt hos oss. Sen blir det ett mörkt golv alternativt schackmönstrat grått/vitt, vitt tak och svarta bänkskivor. Jag är så satans peppad! Men hur i helvete ska jag kunna ta alla dessa små och stora beslut?! Jag är så fruktansvärt velig. Men en sak är säkert, vi ska inte snåla utan ta det vi vill ha och det är jäkligt gött! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: