sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Söndag

Kategori: Allmänt


Alltså ibland undrar jag hur allt hände?! När jag sitter på dass och ellie hänger i ena benet, penny panikskriker för att hon har bubblor i magen ️ och nicco ropar något om att penny kräktes i soffan undrar jag bara hur allt hände? Var det inte typ förra veckan som jag stod längst fram (nästan) på en slipknot konsert och vrålade mig hes och röstlös? Och fick gåshud när hela publiken sätter sig ner för att några sekunder senare "jump the fuck up"?! Var det inte nyss jag och "bästisen" cyklade in till stan nästan apfulla 02 en lördagsnatt för att vi ville ta en shot på innestället? Eller stack med ägaren till en restaurangkedja mitt i natten långt efter stängningsdax, satte på för hög musik, rökte och drack jäger i restaurangen i centrala hbg?! Det är fantomme 10 år sedan jag och en annan kompis verkligen trodde att vi skulle bli bokstavligt talat, slaktade. (En lång historia som börjar på en nattklubb med ett gäng killar hon träffat och har en mitten ute på landet i deras stooora hus och ett slut med oss springande ut i ingenstans för att timmar senare få lift hem). Nämnde jag att de var slaktare?! 
Just det, den där tråden jag tappar så lätt.. Ja vad hände? Ibland önskar jag att jag var 20 och bekymmerslös igen. Men oftast gör jag det inte! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: