sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Ikea

Kategori: Allmänt

Varit på ikea och tittat på kök. Jäkla kul! Vi vet ganska bra nu hur vi ska ha det. Carro, mamma och pappa måste bara komma och bolla med mig. Ja, med mig. Inte oss. För det är jag som bestämmer i vårt hus. Speciellt om du frågar nicco. Jag försöker få honom att bestämma med men han vill inte och någon måste ju gör det annars kommer man ingenstans. Ikeas "homeplanner" som man ska rikta köket i är ett helvete och jag fattar ingenting så jag får nog rikta upp för hand och sen lämna den till dem och sen rita i datorn. 


Första trippen till ikea för pennsan! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: