sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Decor

Kategori: Allmänt

Kommit in i en inredningsperiod igen. Vill bara gå på loppis och göra massa fynd.. Funderar och funderar på hur och vad jag ska göra hemma. Jag har ju en del saker som ska målas och mycket är provisoriskt här. Det är lite så jag jobbar. Knappt något är eller blir klart. Någonsin typ. Fast det är väl det som är charmen med inredning, förnya och förbättra hela tiden. Vet inte hur många gånger jag tänker på och ångrar att jag inte gick bygg på gymnasiet. Fan va kul det hade varit att kunna göra saker själv! 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hittade din blogg och ville bara säga grattis ordentligt till lilla penny :) kul att läsa lite om hur lika våra liv är just nu och se hur fina barn ni har tillsammans. Kram rebecca

    2015-08-12 | 07:12:44

Kommentera inlägget här: