sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Tiny hand

Kategori: Allmänt



Ganska så stor liten hand på den lilla i magen nu. Över 70% av graviditeten är gjord. Ska snart gå igenom alla ellans nerpackade kläder och se vad vi behöver för nytt till den lilla. Har inte köpt något ännu och har en aning om att vissa saker som är nerpackade inte är fullt så hela eller har fläckar som inte går bort men jag kan fan inte slänga det. Jag har slängt ett par håliga strumpor och ett par tights som varit ellies, inget annat.. Sjuka sidan av mig. Kan inte slänga det men vad ska man med det till?! Kanske ett stort fint lapptäcke? Kanske! De saker jag förknippar mest med Ellie är hennes natte och gosefilt (som idag är lika fin som när vi köpte den när hon låg i magen) och hennes första pyjamas. Och då hade kanske en normal person valt att spara dessa sakerna men jag sparar på allt.. Nostalgisk much? 


Några dagar gammal!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: